sobota, 3 stycznia 2015

Prolog

- And the Vampires and Wolves won’t sink their teeth, ah ah ah ah ah, I’m sick of dancing with the beast – wariowałam. Trzymając jego ręce mocno jak tylko mogłam, kręciliśmy się razem, nie dbając o dziwne spojrzenia, które dostawaliśmy. Nie słuchaliśmy innych, którzy próbowali nas uspokoić. Razem, nic nas nie powstrzyma.
- Luke, przestań – kłamstwo. Nic nie powiedziałam, ale była jedna rzecz. Jedna rzecz, która go powstrzymała. Nasze głowy odwróciły się w stronę piątki osób.
- Hope! – Luke uśmiechnął się i puścił moje ręce. Podszedł do niej i owinął ręce wokół jej szyi. Ich usta się złączyły. Odwróciłam się ze zniesmaczenia. Przez jeden powód nienawidziłam widoku Luke’a i Hope razem. Przez to miałam chore uczucie, ale nie wiem dlaczego.
- Znowu zaczynamy – Ashton wymamrotał między kaszleniem, reszta z nas zaczęła się śmiać i Luke odsunął się od Hope.
- Słyszałem Cie, wiesz – Luke powiedział zrzucają jedną rękę luźno, a drugą zostawiając wokół jej ramienia – Myślę, że my idziemy, potem się złapiemy – Luke powiedział odwracając się. Normalnie, gdyby Hope tu nie była to byśmy mieli normalne pożegnanie. Nawet by mnie przytulił, ale nie, teraz ona rządziła naszą grupą.
- Wszystko w porządku Erin? – Michael zapytał pojawiając się bliżej mnie.
- Czemu by nie miało być? – powiedziałam – Robi co chcę z nią prawda? Mam na myśli, że jesteśmy tylko przyjaciółmi – skłamałam, nie byliśmy tylko przyjaciółmi. Byliśmy najlepszymi przyjaciółmi. Znałam Luke’a od bardzo dawna. Trzymałby swój związek z Hope w sekrecie przez wieki przed otworzeniem się i powiedzeniem wszystkim. Byłam ostatnią której powiedział i prawdopodobnie najważniejszą. Zawsze mówiliśmy sobie wszystko. Nawet przed tym jak powiedział reszcie grupy.
Grupa, nazywaliśmy siebie wombaty w kopi zespołu, Luke i ja kochaliśmy zespół, więc dlatego się tak nazwaliśmy. W grupę wchodziłam ja, Luke, Michael, Ashton, Calum, Josie i Sophia. Luke nalegał, że Hope też jest częścią tej grupy, ale nikt jej tutaj nie chciał.
Chłopacy – Calum, Ashton, Michael i Luke byli w zespole 5 Seconds Of Summer. Byli zespołem od dwóch lat. Byli niesamowici i zostali zapytani o trasę z One Direction w Europie. To jest daleko od Australii.
Ashton zmienił drogę i byłam tylko i ja on.
- To dziwne, Luke jest tym rozsądnym w grupie, ale zawsze przy Tobie szaleje.
- Może powiedz, że ja go sprowadzam na złą stronę – wzruszyłam. Kochałam w jaki sposób Luke był przy mnie, to był prawdziwy on.
- Wiesz, że każdy z nas może zabrać gościa w trasę? – Ashton powiedział stojąc po mojej jednej stronie i zaczęliśmy iść.
- Naprawdę? Kogo zabierasz? – powiedziałam patrząc w ziemie, kiedy szliśmy obok siebie.
- Już nad tym pracowaliśmy – wyjaśnił – Calum ma Sophia’e, Michael Josie, Luke Hope a ja biorę Ciebie – Ashton powiedział uśmiechając się.
- Bierzecie nas? Co z rodziną? – zaśmiałam się.
- Jesteście rodziną – zaśmiał się i zarzucił rękę wokół mojego ramienia.
- Aww Ash – zachichotałam i złapałam rękę co miał nade mną.
- TakżemożetosprawićżeLukebędziezazdrosny – Ashton powiedział cicho i bardzo szybko.
- Co?
Ashton westchnął. Spojrzał na czwórkę za nim, upewniając się że nikt nie usłyszy.
- Wiem, że lubisz Luke’a – powiedział bardzo wolno ale bardzo cicho.
- Tak, lubię Luke’a, jako przyjaciela – powiedziałam.
- Nie jestem głupi Erin! Mam na myśli, że ty go lubisz lubisz – Ashton uśmiechnął się.
- Co?!
- Nie muszę wyjaśniać, wiesz o czym mówię.
- Naprawdę nie wiem! – krzyknęłam. Ashton szybko spojrzał za nas upewniając się, że nikt nas nie podsłuchuje.
- Erin, wiem co czujesz do Luke’a. Mogę to zobaczyć jak widzisz go z Hope, zawsze patrzysz gdzie indziej.
- Ashton, nie mam pojęcia o czym ty mówisz. Nienawidzę patrzeć na Luke’a i Hope bo to niesmaczne, mokre, ślinowe i wyglądają jakby wzajemnie zjadali swoje twarze, jeśli to lubisz, to to Twoja własna opinia.
- To obrzydliwe Erin – Ashton się zaśmiał.
- To nie moja wina, że ich związek jest zbudowany na ślinieniu się i klejeniu się do siebie i może kochaniu. Rzadko widzę ich rozmawiających. Oni zawsze robią to co Ci wcześniej mówiłam – zachichotałam – To jest obrzydliwe.
- To prawda. Tak czy inaczej! – Ashton powiedział trochę głośniej – Wiem jak możemy wywołać u niego zazdrość!
- Czemu chcemy, żeby był zazdrosny?
- Zda sobie sprawę jak bardzo Cię lubi! A ty też go lubisz, więc będziecie mogli być razem, na zawsze i jego pisanie piosenek będzie autentyczne, prawdziwe a nie jakieś śmieciowe.
- Powiem to jasno. Ja. Nie. Lubię. Luke’a – powiedziałam powoli, dyktując każde słowo.
- Cokolwiek, zaprzeczasz uczuciom ale ja wiem, że one są, nie ważne jak małe. I popracujemy nad zazdrością.
- Okej, nie lubię go ale jestem ciekawa tego co planujesz i może w to wejdę, jeśli to nie jest jakieś drastyczne.
- To moja dziewczyna – Ashton się uśmiechnął i mrugnął do mnie.
- Więc co muszę robić?
- Za cztery dni wszyscy jedziemy do Wielkiej Brytanii na naszą trasę z One Direction i tam zaczynamy. To co chcę żebyś robiła, to udawanie że jesteś w kochającym się związku.
- Okej.
- Ze mną.
______________________________________________________
I prolog za nami :D
Więc tutaj @opshxmmings może niektórzy znają mnie z mojego innego tłumaczenia.
Postanowiłam zacząć tłumaczyć nowe i o to jest! :)
Mam nadzieję, że Was choć troszkę zaciekawiło. Jeżeli chcecie być informowani to napiszcie na Twitterze bądź pod zakładką 'Informowani'
Wygląd bloga jest w trakcie robienia, to będzie tymczasowy wygląd.
Enjoy! x
Do kolejnego rozdziału :) x
#AreYouJealousYetFF - na Twitterze

23 komentarze:

  1. czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super i czekam na następny rozdział :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny prolog :) Czekam na 1 rozdział! ~@nellsikowa

    OdpowiedzUsuń
  4. już to kocham ajksdnakjsmas <3
    @yolowithjus

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny prolog, jestem ciekawa co będzie dalej :)
    @salutebieberxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się bardzo fajnie *-* / @melodiime

    OdpowiedzUsuń
  7. No, no ^^ zapowiada się bardzo ciekawie ^^
    i już bardzo polubiłam Asha. miał pomysł szalony, łoho ^^
    już nie mogę się doczekać żeby zobaczyć, jak to się wszystko potoczy.
    pozdrawiam @czaary_maary xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Ash i jego szaaalooone pomysły haha ^^ prolog megaa mi sie podoba :3 czekam na next <3 ~ Hannah

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa co będzie dalej. Prolog super i z chcęcią przeczytam nexta. Ciekawe co wyniknie z tego pomysłu ^^
    @jestem_amy

    OdpowiedzUsuń
  10. Prolog jest świetny , czekam na dalsze rozdziały :))) / @NeverDollars

    OdpowiedzUsuń
  11. zapowiada się super...fabuła troszeczkę podobna do ff "Hot Water" ale anyway hahah będę czytać c:

    OdpowiedzUsuń
  12. ojaciekurwapierdole omg omg to jest zajebiste ! omg informuj mnie błagaaam @jakeyscars

    OdpowiedzUsuń
  13. omg super się zapowiada! ciekawa jestem jak potoczy się to ich kłamstwo lmao możesz mnie informować misiu @kaylja

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się ciekawie ;-) czekam na rozdziały:D

    OdpowiedzUsuń
  15. woo, swietne :)
    czekam na następny / @perfxbiebs

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mg się doczekać następnego <3

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny prolog! czekam na nastepny @hemmosdame

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi sie. Chce next :) xx

    OdpowiedzUsuń
  19. czekam na następny! informuj mnie proszę :* @Joanna9991 <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Oo ciekawie się zapowiada :) xx
    Świetny prolog:)
    Xx
    @Natalia44x

    OdpowiedzUsuń
  21. Super! Zaciekawiło mnie :) xx
    @__CanWeDance__

    OdpowiedzUsuń
  22. "ze mną" - hahahah nie wiem czemu ale to mnie rozwaliło :D

    OdpowiedzUsuń