sobota, 28 lutego 2015

Rozdział 8 "Zaśpiewaj ze mną kochanie"

Przeczytaj notkę pod rozdziałem xx
___________________________________________

~Erin POV~

- Zaśpiewaj ze mną kochanie – Calum powiedział do mnie kiedy weszłam do przebieralni 5SOS.
- Okej, ale ostrzegam, jestem najlepsza – powiedziałam wchodząc na krzesło – Po pierwsze ustawiam scenę – założyłam moje okulary przeciwsłoneczne i przerzuciłam włosami – Zaczynam rytm – pukałam stopami w krzesło – Teraz tłum zanuci – zaczęłam ciche ‘la’ i ‘oh’ – Wtedy mój basista zaczyna – powiedziałam kiwając do Caluma.
Zaczął grać delikatnie na swoim instrumencie.
- Gdyby Luke lub Michael byli tutaj z gitarami, weszłoby solo – nagle Michael się pojawił – Mikey! Łap gitarę graj! – zażądałam i dołączył.
- A teraz wszyscy śpiewamy! – krzyknęłam i wszyscy jednocześnie zaczęliśmy śpiewać ‘Heartbreak Girl’.
Chciało mi się śmiać, ponieważ nie mogłam uwierzyć, że to nam tak dobrze wychodzi. Calum mrugnął do mnie kiedy on i Michael weszli na swoje krzesła. Piosenka się skończyła a my wybuchliśmy śmiechem.
- Tak! – Michael krzyknął – To była zabawa! Pomijając to, że Erin nie potrafisz śpiewać.
Zeskoczyłam z krzesła i szybko zasłoniłam uszy Caluma.
- Cicho cicho Michael, kłamiesz, to wpływa na niewinny umysł Caluma – zaśmiałam się. Wiedziałam, że jestem złą piosenkarką.
Calum mnie podniósł.
- Jesteś bardziej niewinna niż ja! – położył mnie na swoich ramionach. Zaczęłam krzyczeć –Nie, nie, nie nie, nie Calum nie! – wrzeszczałam – Odłóż mnie na dół! Odłóż mnie na dół!
Zaczął mnie łaskotać i zaczęłam się wiercić. Wtedy Michael dołączył i chciałam umrzeć. Znowu wrzeszczałam.
Nagle łaskotanie zaprzestało i Calum wstał.
Luke i Ashton stali w drzwiach ze skrzyżowanymi rękoma.
- Co się tutaj dzieje? – Ashton zapytał. Patrzył raz na mnie, Caluma i Michaela.
- Bawimy się trochę przed występem – Michael wzruszył.
- Czemu nie mamy próby? Skoro jestem nowa w zespole to chyba powinniśmy zrobić próbę przed naszym pierwszym występem – wzruszyłam lekko się śmiejąc. Calum i Michael się zgodzili i po chwili znowu byliśmy na krzesłach, uderzając rękoma o lustra, grając na instrumentach i śpiewając bardzo głośno.
To była najlepsza zabawa odkąd przyjechaliśmy do Londynu.
Zgaduję, że jeśli Pani nie przyszłaby i nie zapukała do drzwi 5SOS mówiąc ‘5 minut chłopacy’ to robilibyśmy to całą noc. To w końcu wydawało się jakbyśmy byli znowu normalni.

~*~

~Luke POV~

Ahh, nie mogę tego znieść.
Jesteśmy teraz na scenie i czuję się trochę oddzielony od reszty.
Wiedziałem, że Ashton powiedział Calumowi i Michaelowi, ponieważ powiedział pierwszy to byli po jego stronie. Cóż, może nie dlatego, że powiedział im pierwszy, zrobiłem złą rzecz. To się więcej nie stanie, Harry podjął dobrą decyzję jak i reszta chłopaków 5SOS żeby mnie kompletnie ignorować.
Nawet teraz na scenie mogę poczuć ich oczy na mnie. Czułem się niezręcznie żeby się poruszyć, spojrzeć na nich, czułem jak śmieją się ze mnie za każdym razem jak śpiewam. To jest jak napięcie otaczające scenę.
Zanim przyszliśmy byliśmy w przebieralni. Jestem zdziwiony, że pozwolili mi tam być, ale to może dlatego że Erin tam była.
Zawsze jest inaczej jak ona jest.

~Erin POV~

- To było niesamowite chłopaki! – powiedziałam jak wrócili.
- Dzięki Erin – Michael powiedział przybijając mi piątkę.
- Osobiście, zrobiłabym to lepiej, ale muszę przyznać że to było nawet dobre – pokiwałam pochwalająco próbując się nie śmiać.
- Mogłabyś zrobić to lepiej? – Ashton zapytał pojawiając się za mną.
- Tak, tak myślę.
- Myślisz? – zaczął mnie łaskotać. Czemu wszyscy mnie dzisiaj łaskoczą?! Zaczęłam krzyczeć – Myślisz? – znowu się zaśmiał.
- Ashton…proszę…przestań…ja…nie…mogę….oddychać –powiedziałam między wybuchami śmiechu. Zgarnął mnie i rzucił na sofę. Zaczęłam się wić.
- Potrzebuję pomocy chłopaki – Ashton powiedział udając że gada przez walkie talkie.
- Potwierdzam – Calum zawołał. Ashton usiadł nade mną i oboje z Calumem zaczęli mnie łaskotać. To było nieznośne.
- To nie ma sensu – Ashton powiedział – Potrzebujemy więcej pomocy!
- Kapitan Clifford jest tu by pomóc! – Michael dołączył do dwójki, która mnie łaskotała.
- Proszę przestańcie! – krzyczałam.
- NIGDY! – krzyknęli w tym samym czasie.
- Ludzie, zostawcie ją samą – łaskotanie znikło i wszystkie oczy spojrzały w stronę zmęczonego Luke’a przy drzwiach.
- Co tam Hemmo? – powiedziałam siadając. Wyglądał jakby płakał.
- Nic…Ja um…. Rozmawiałem z Niallem – Luke powiedział ostrożnie, nie przestając patrzeć w podłogę.
- Okej – powiedziałam uśmiechając się, trójka chłopaków nie powiedziała nic do Luke’a.
- Okej – Luke powiedział i odwrócił się żeby wyjść.
- Oh Luke – zawołałam go, zatrzymał się.
- Tak? – odwrócił się i spojrzał na mnie, jego oczy były trochę zaszklone.
- Dziękuję, że ich zatrzymałeś – uśmiechnęłam się znowu.
Chwile mu zajęło odpowiedzenie.
- Tak – powiedział na tchu przed wyjściem na korytarz.
Normalnie szanuję prywatność ludzi, ale… to jest Luke. Musiałam go śledzić. I tak zrobiłam.
_________________________________________
Nie wiem czemu ale mega mi się podoba ten rozdział ksdhgj
ALE KOLEJNY ROZDZIAŁ >>>>>>>>>
W NASTĘPNYM BĘDZIE SIĘ DZIAŁO SKLDHG
Ale to musicie poczekać jeszcze tydzień....lub!
30 komentarzy i rozdział we wtorek?!
Tak, czemu nie! 
Jak myślicie co może sie stać? Co Erin odkryje jak go będzie śledzić? :D
Wow dziękuje Wam za prawie 10k wyświetleń na Blogspot i ponad 2k na Wattpad i 200 głosów sdfkg
To jest piękne :')
Pamiętajcie o #AreYouJealousYetFF na Twitterze! :D
Do kolejnego miśki xx

29 komentarzy:

  1. ashshsvshdj nie moge sie doczekać :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju masz racje ten rozdzial jest taki sudhdjsjsjsjsjej
    Dziekuje ci ze to tlumaczysz ��
    @luvmajheri

    OdpowiedzUsuń
  3. Omg! Świetny <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ci dziękuję , że tłumaczysz to ff . Jest genialne

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdział super jak zawsze :) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku, kocham! ten rozdział jest taki adhdhsjdndnsj *.* jeśli następny będzie jeszcze lepszy to chyba umre!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nzsjjzisn chce juz kolejny rozdzial ����/@melodiime ��

    OdpowiedzUsuń
  8. omg toooo jeeeeeeeeest genialne *_* błagam następny ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Czemu jestes taka wymagajaca??? 30 komow??? A no tak przeciesz to najlepsze opowiadanie jakie czytalam <3 Jestes usprawiedliwiona ;-) hahah Boskie <3 Nie moge sie doczekac nowego rozdzialu / Akcja z zabawa chlopakow i Erin - fantastucznie ,juz myslalam ,ze pozwola sie dolaczyc Luke'owi nie bede sie dalej rozpisywac ,bo i tak by bylo za malo ;-) <3

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na następny !

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie moge się doczekać następnego! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zabiłaś mnie..dlaczego taki krótki ?!
    Kocham :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu Luke jest taki słodki i reszta nie powinna go tak odtracac :/ czekam na następny :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Współczuję Erin z łaskotkami xd ja nie mam, wiec jest ok 👌 (widm, dziwne xd)
    Ale krótko :cc
    Za krótko
    Zdecydowanie
    Definitywnie
    Stanowczo
    Na 10000090%
    za krótko xd
    Serio, napiszę do tej autorki moim koślawym anglikiem, że rozdziały mają być dłuższe xd
    A wtedy ona "wtf? Vl tu jest napisane? Nie ogarniam?" Hahaha
    Nie no, wracając..
    Luke hero, wybawca od łaskotek!
    Ale omg, współczuję Erin (again)
    Fajnie, że razem sobie grali i nikt im nie przeszkodził cnie
    E tam, nie doceniają Erin, a ona potem zrobi solowa karierę xd
    Why not?
    Wszystko jest możliwe cnie
    Tak jak są możliwe te 30 komentarze i mam nadzieję, że ludki skomentują
    (oczywiście moje komentarze są najlepsze i nic ich nie pobije, ale ich mogą być)
    No to do następnego?
    wenki w tłumaczeniu i dużo czasu!
    Bo to potrzebne do cudów hehehe
    ~Mikey x

    OdpowiedzUsuń
  15. Krótki. <3 Kocham to :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. znam ból erin, sama mam wszędzie łaskotki.
    rozdział krótki, ale fajny xx
    jak mówisz, że następny jest taki fajny to ja już go chce ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Krótki ale za to cudowny :)
    Z niecierpliwością czekam na kolejny *-*
    Xx
    @Natalia44x

    OdpowiedzUsuń
  18. chcę już kolejny!
    ciekawi mnie co ona zobaczy śledząc go jak cholera!
    zaczyna robić mi się szkoda Lucasa...
    do następnego!
    @pepcia_

    OdpowiedzUsuń
  19. Geniuszek *.* Czekam na nexta :D /K.

    OdpowiedzUsuń
  20. dawaj kolejny jutro, nie wytrzymam!
    (nie komentuję więcej, bo swój komentarz o rozdziale zostawiłam już na wattpad)

    OdpowiedzUsuń
  21. To ff jest super! Pisz dalej :)

    PS. Mój kom jest 30 ^^ wwieć rozdział jutro!

    OdpowiedzUsuń