poniedziałek, 8 czerwca 2015

Rozdział 23 "Jestem okropną osobą"

~Erin POV~

Josie, Sophia i ja szłyśmy w kierunku wejścia na arenę. Kilka dziewczyn czekało przed wejściem i do nas pomachało. Josie i Sophia im odmachały kiedy przechodziłyśmy.
- Erin! Erin! – jedna z nich krzyczała. Uśmeichnęła się i odwróciłam. Machała szaleńczo – Hej Erin! To prawda, że ty i Luke się spotykacie? – krzyknęła, trzymałam uśmiech i potrząsnęłam głową – A co z tobą i Ashtonem...? – mój uśmiech zniknął i potrząsnęłam głową. Nagle krzyki wzrosły i ktoś chwycił za moją dłoń. Spojrzałam do góry i Harry stał obok mnie.
- Chodź, spadajmy – wyszeptał i zabrał mnie na tył budynku – Okej? – zapytał jak zeszliśmy z widoku.
- Mhm – pokiwałam – Czemu to zrobiłeś?
- Co?
- Przyszedłeś... I mnie zabrałeś – zarumieniłam się na myśl jak to głupio zabrzmiało.
- Cóż, byłem w drodzę akurat, a kiedy fani pytają o związki najlepszą rzeczą jaką można zrobić to odejść – oznajmił.
- Ale um... Nie jestem sławna, więc to nie ma znaczenia czy zapytają – powiedziałam.
- Ale spotykasz się z kimś sławnym – powiedział surowo. Ashton jest sławny... 5SOS są sławni.
- Tak właściwie to już nie – powiedziałam cicho patrząc na nasze dłonie, które wciąż były razem.
- Oh – Harry powiedział cicho i zaczął pocierać moją dłoń swoim kciukiem – Chodź, wejdźmy – pociągnął mnie i weszliśmy.

~*~

- Więc słyszałam o nie zaprzeczonej miłości do mojej przyjaciółki – powiedziałam siadając obok Michaela. Zaczął się rumienić i próbował zakryć twarz – Jest okej! Nie musisz się zawstydzać.
- Jestem zawstydzony, nigdy wcześniej tego nie robiłem – przyznał i potrząsnął głową.
- Przynajmniej teraz to zrobiłeś – powiedziałam kładać swoją dłoń na jego.
- Nie rób tego! Może ludzie mogą myśleć, że się spotykamy – Michael powiedział szybko ale to brzmiało sarkastycznie.
- Chwila co? – powiedziałam zabierając dłoń.
- Nie widziałaś? – zaśmiał sie i wyciągnął telefon z kieszeni. Patrzyłam jak odblokowywuje go i loguje się na twittera – Spójrz na moją główną – powiedział wręczając mi telefon.
- WTF CO TO HERIN.
- Oby to był żart.
- Kim ona myśli, że jest?
- Harry i Erin = Herin.
- Dowód Herin pic.twitter.com/dfys7dfH9
Spojrzałam na zdjęcia, które zostały zrobione wtedy kiedy Harry złapał moją rękę i odciągnął od fanów. Zrobili je jak trzymaliśmy się za ręce i wyglądało to jakbyśmy robili to z chęcią.
- Wiem, że to nieprawda – Michael powiedział kiedy oddałam mu telefon nic nie mówiąc – Niektórzy fani dużo wymyślają. Nie wszyscy oczywiście.
- Hmm – powiedziałam nie za bardzo słuchając.
- Jesteś zmartwiona – wstał i pokiwałam – Prze Luke’a? –zasugerował.
Wzruszyłam.
- Ashton? – pokiwałam – Luke jest tym bardziej zazdrosnym? To może bardziej na niego wpłynąć.
- Z kilku powodów bardziej przejmuję się jak Ashton będzie sie czuł nie Luke – powiedziałam - Mam na myśli, przejmuję się ale-
 -To ponieważ, że wiesz że on nie jest dla ciebie więcej. Jakby to się stało podczas kiedy ty i Ashton byście byli razem to martwiłabyś się o Luke’a.
- To złe – powiedziałam trzęsąc głową.
- Myślę, że mogę powiedzieć którego lubisz bardziej – Michael powiedział i spojrzałam na niego.
- To mi powiedz!
- To nie moja decyzja, musisz podjąć końcowy wybór.
- Wiesz, że jesteś za pewny Panie Cliffordzie – wyszczerzyłam się.
- Wiem – wzruszył – Widzimy się po występie – powiedział wychodząc z pokoju.

~*~

~Luke POV~

Erin i Ashton skończyli. Skończone. Może zobaczyć mój mały taniec zwycięstwa? Właściwie to nie możecie bo jestem teraz na scenie. Wyłączyłem się, Ashton teraz mówi. Brzmiał inaczej. Brzmiał wzruszająco jakby się poddał.
Mam nadzieję, że to nie z powodu Erin bo to by oznaczało, że nadal ją lubi. Chciałbym zebrać odwagę i zapytać o jej uczucia jak byliśmy młodsi. Wiedziałem o swoich.
- To jest ‘Over and Over’ – Ashton powiedział – Mam nadzieję, że polubicie – brzmiał na zmęczonego. Zaczęliśmy śpiewać piosenkę i rozejrzałem się po rzędach. Mogłem zobaczyć tylko pierwszych dziesięć przez światło, fani stali i śpiewali. To jest początek. Jak skończy się ‘Take Me Home’  wiedziałem, że to będzie początek. Uśmiechnąłęm się na samą myśl, będzie inaczej.
Zauważyłem plakat w tłumie i przeczytałem go.
‘Luke mogę być Erin dla Twojego Ashtona?’
Cofnąłem się. Zapomniałem zaśpiewać mojego wersu. Wróciłem na miejsce i zacząłem śpiewać, próbując wyrzucić widok plakatu z mojej głowy. Był mały rysunek mnie na jednej stronie plakatu a po drugiej stronie była niepewna Erin i Ashton i serce między nimi.
To było przez zeszłe miesiące. Ja na swojej własności starający się tam dostać. Zerwać jakąkolwiek miłość oni mieli.
Jestem okropną osobą.

 _____________________________
SPOTKAŁAM 5 SECONDS OF SUMMER
PRZEPRASZAM ALE MUSIAŁAM TO NAPISAĆ SDITUJHIJG
JAK KTOŚ CHCE ZNAĆ RELACJE Z KONCERTU ORAZ ZE SPOTKANIA TO ZAPRASZAM NA MOJEGO TWITTERA (OPSHXMMINGS) WSZYSTKO JEST OPISANE TYLKO MUSICIE TROCHĘ ZJECHAĆ.
JTGKERGDEHNJL
A JAK WAM PODOBA SIĘ ROZDZIAŁ?
CO O NIM SĄDZICIE?
I PRZEPRASZAM ŻE TERAZ DODAJE ALE W SOBOTE WYRUSZYŁAM SZUKAĆ SOSÓW I UDAŁO SIĘ DKFHGKJDF A W NIEDZIELE NIE MIAŁAM CZASU.
DO KOLEJNEGO XX

6 komentarzy:

  1. Co do ciebie: Gratuluję i zazdroszczę :)
    Co do rozdziału: OMG. Luke proszę cię, nie mów tak! Nie jesteś okropną osobą. Oni nie zerwali z twojej winy. A tak wgl to współczuje Erin tej sytuacji z Ash'em :( Chociaż tak szczerze mówiąc to ja go nie rozumiem. Najpierw z nią zerwał, a teraz się przejmuje? To trochę podejrzane...
    Życzę mnóstwa czasu i chęci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Załamałam się, też chciałabym spotkać 5SOS, lecz to na razie nie możliwe.
    Co do rozdziału jest super. Pod koniec ten zaciesz Luka, jednak pod koniec wszystko zniszczył ten plakat.
    Nie mogę się już doczekać kolejnego rozdziału
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałaś m&g???
    Zazdro����

    OdpowiedzUsuń