niedziela, 23 sierpnia 2015

WAŻNA INFORMACJA

BARDZO PROSZĘ WSZYSTKICH O PRZECZYTANIE

A więc tak, przez jakis czas nie bedzie nowych rozdziałów "Are You Jealous Yet?" oraz "Afraid"
Dlaczego?
Ponieważ za tydzień się przeprowadzam do Anglii i teraz nie mam czasu na tłumaczenie, musze załatwiać sprawy związane z przeprowadzka. Mam kilka rozdziałów napisanych na zapas, ale co z tego skoro nie mam czasu dodać?
Jak juz wam tez wcześniej wspominałam, nie mam laptopa swojego. Cieżko mi jest dodawać z innego zwłaszcza ze trzeba sie logować na milion kont i powiadamiać o nowych rozdziałach.
A poza tym spada ilośc komentarzy. Moze juz nie mam kontynuować tego?

ARE YOU JEALOUS YET? ORAZ AFRAID NIE SĄ ZAWIESZONE

NOWY ROZDZIAŁ POWINIEN SIE POJAWIĆ PO PIERWSZYM WRZEŚNIA.

Mam nadzieje ze mnie rozumiecie, przepraszam jesli kogos zawiodłam.

3 komentarze:

  1. Szkoda, ale to zrozumiałe. I uwierz mi, że powinnaś kontynuować, bo czyta to mnóstwo ludzi! Możesz się ze mną nie zgadzać, ale to już tylko moje zdanie. Poza tym ,,Are You Jealous Yet?'' po polsku ma już ponad 41 tysięcy wyświetleń, a ja na twoim miejscu bym z tego nie rezygnowała :)
    Życzę bezpiecznej i spokojniej ( na tyle na ile to możliwe ) przeprowadzki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że nowe rozdziały pojawią się we wrześniu. Będę czekać z niecierpliwością.
    Życzę miłej przeprowadzki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej, nic nie szkodzi x
    I OMG Anglia?
    Jejku, tam są wszystkie te zajebiste sklepy, słodycze, wszystko, co w PL jest później, albo wcale (np. kolekcja kosmetyków od LM) jejku, zazdroszczę!
    I powodzenia tam, na pewno się zaaklimatyzujesz i będzie supi ✌
    Pewnie pojedziesz potem na parę koncertów i spełnisz marzenia, których w PL się nie da x
    Także powodzenia! ❤
    ~Twój Majkiś x

    OdpowiedzUsuń